zondag 18 maart 2012

Schrijfwedstrijd 'Schrijf een blog!'

Doe mee aan de schrijfwedstrijd Schrijf een blog! en win een gratis schrijfparty. Heb je gewonnen? Dan kom ik op een avond of middag bij jou langs om een gratis workshop creatief schrijven te geven aan jou en je vrienden. Dat doe ik gewoon aan jouw keuken- of tuintafel!


Wat moet je doen om te winnen? Je schrijft een blog. De taal waarin je schrijft is Nederlands en je blog mag niet langer dan 400 woorden zijn. Het onderwerp van je weblog mag je zelf bepalen. Je blog stuur je voor 31 mei 2012 naar info@tekstbureau-tim.nl.


Van de mooiste blogs maak ik een e-book (liefhebbers kunnen dat boek natuurlijk ook laten drukken, dat kan bijvoorbeeld via Probook). Het e-boek kun je downloaden vanaf mijn blog en website.


Wat is een blog? Natuurlijk heeft Wikipedia een item over weblogs en op het volgende filmpje zie je hoe je een blog op Blogger maakt.


Heb je nog wat blogtips nodig? Op Frankwatching vind je er heel wat!


Tekstbureau T.I.M. bestaat dit voorjaar (preciezer: sinds eind april 2007) vijf jaar. Dat wil ik natuurlijk vieren en daarom schrijf ik deze wedstrijd uit. Schrijf een blog en win een schrijfparty!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten