zondag 6 mei 2012

Bevrijdingsfestival Zwolle 2012

Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle.


Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle: de Deltion VIP lounge.


Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle.




Bevrijdingsfestival 2012 werd ook dit jaar weer groots gevierd. Het leek wel alsof de hele provincie was leeggestroomd om in Zwolle samen de vrijheid te vieren. Dat gevoel kreeg ik vooral toen ik over het festivalterrein liep. Ik denk dat ik een handvol vrienden en kennissen ontmoette en dat ik nog twee keer zoveel bekende gezichten heb gezien. Verder liep ik tussen volslagen vreemde mensen. Natuurlijk wil ik niet zeggen dat ik alle Zwollenaren ken, verre van dat zelfs, maar als je een leven lang in dezelfde plaats woont, dan herken je de 'koppen'.






Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle. Met Wouter, een eerstejaarsstudent.




Elk jaar werken mijn studenten op het festivalterrein. Ze zorgen voor de licht- en geluidstechniek, opnames en voor de videostreaming. Het leek me leuk wat foto's van ze te maken en zo kon ik meteen wat oefenen voor mijn fotoworkshop. Helaas kwam ik maar een paar studenten tegen, want het merendeel bleek backstage bezig te zijn. Daar had ik geen pas voor, dus dat ging helaas niet door. Gelukkig kwam ik bij de Hedon tent nog wel twee stagiaires (een eerstejaars- en een tweedejaarsstudent) en een oud-student tegen. Volgens mij vonden ze het wel leuk om voor de juf te poseren!


Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle: Len en Frank (oud-student).


Bevrijdingsfestival 2012 in Zwolle: Micha en Len.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten