woensdag 25 januari 2012

Google Adsense: wel of niet op je site?

Advertenties op je site, moet je dat nou wel of niet doen? Daar heb ik lang over getwijfeld. Persoonlijk wil ik jou niet stimuleren om meer te kopen. Eigenlijk wil ik liever dat je anders koopt, duurzamer. Passen van die advertenties daar wel bij? Nee, maar ik heb wel bedacht dat ik iets heel nuttigs kan doen met de eventuele verdiensten. Die maak ik over naar de 1%club, een prima organisatie. Zij stellen voor dat iedereen 1% van zijn tijd of geld steekt in ontwikkelingshulp. Als daadwerkelijk iedereen dat doet, dan is de armoede de wereld uit. Extra leuk zijn de projecten die je kunt ondersteunen. Het zijn projecten die mensen begeleiden naar zelfstandigheid. Kijk, dat vind ik nou gaaf!


2 opmerkingen:

  1. Helllllup...
    Waar kan ik gelijk doorklikken naar de 1%club!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Vosje62,

    Ik heb de link in de tekst gezet. Dat was ik vergeten. Fijn dat je me hieraan herinnerde!

    Groet,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen