zondag 1 juli 2012

E-book Blogwedstrijd 2012

Ik heb er al eerder over geblogd: dit jaar bestaat mijn tekstbureau vijf jaar. Ik heb me afgevraagd hoe ik dat zou kunnen vieren. Kortingsacties, nieuwsbrieven, cadeautjes voor vaste  klanten... Ze zijn allemaal als ideeën langsgekomen en ik heb ze allemaal afgeschoten. Ik vond het allemaal te afgezaagd en gewoon.

Maar op een dag fietste ik door de stad en toen dacht ik opeens: 'blogwedstrijd!' Dat heb ik nou altijd als ik op de fiets zit, dan ontstaan bij mij de mooiste ideeën. Thuisgekomen heb ik een blog en een tekst voor op mijn website geschreven en toen was de wedstrijd een feit.

Nou ja, een feit... Ik moest de mensen nog wel overtuigen om mee te doen. Na dagen twitteren kwam dan eindelijk de eerste deelname. Tjonge, wat was ik opgelucht, want nu had ik tenminste een winnaar. In de weken daarna volgden er gelukkig nog meer, zodat ik wat te kiezen kreeg. 

Overigens, ook dat was niet eenvoudig, want 90% van de ingezonden blogs is leuk. Maar, er kan er maar één de winnaar zijn en dat is Dennis Keyner geworden met 'Geduld is een schone zaak'. Hij wint een Schrijfparty. Wil je weten wat dat is? Kijk dan op hier. O ja Dennis, gefeliciteerd natuurlijk!

Je kunt alle inzendingen in een e-boek lezen. Het is me nog niet gelukt om er een bestand in EPUB-formaat van te maken. (Ik heb 'm wel in Sigil gezet, dus als iemand de gouden tip heeft, mail me dan!) Maar als pdf zijn de blogs al wel beschikbaar. Veel leesplezier!

1 opmerking:

  1. Het was een leuke verrassing voor Dennis en wie weet een trigger om onze ohohpapso.nl blog weer actiever te gaan vullen met leuke blogs.

    BeantwoordenVerwijderen